TitleDescriptionKeywordsGeneratorRobots

EFSEO - Easy Frontend SEO







Этот автомобильный сайт "Автомастер" предназначен, в первую очередь, для тех, кто любит автомобили и желает узнать о них как можно больше.

У нас на сайте Вы найдете интересные статьи о наших железных конях, обзоры и тесты популярных и новых моделей авто, советы начинающим водителям и многое другое...

 

 

 

 

Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Советы юриста

Гаишники и водители - это два противоположных лагеря. Первые хотят, чтобы мы нарушили, пытаются уличить нас в несоблюдении Правил дорожного движения, вторые - хотят быстро доехать, проскочить на красный свет и чтобы не оштрафовали злобные "продавцы полосатых палочек".

Чтобы всех помирить, автомобильный сайт "Автомастер" предлагает этот раздел, в котором известный автомобильный юрист Караваев дает свои советы.


photo bigПорядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану  транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих Державтоінспекцією (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів

пьяній за рулемІнструкція визначає процедуру проведення огляду водіїв транспортних засобів з метою виявлення ознак стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі - стан сп'яніння), та оформлення результатів такого огляду

logoДАІНа виконання вимог підпункту 1 пункту 1 розділу I Плану заходів щодо реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2015 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 року № 140-р, Управлінням ДАІ МВС України оприлюднюється проект розпорядження Кабінету Міністрів України „Про схвалення Концепції Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на 2012–2016 роки”. Метою проекту акта є визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма, аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання програмним методом, визначення мети Програми, оптимального варіанта розв'язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів, шляхів та способів розв'язання проблеми, строку виконання Програми, очікуваних результатів виконання Програми та її ефективності, а також проведення оцінки фінансових ресурсів, необхідних для виконання Програми.

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 31 травня 2012 р. № 512

ПОРЯДОК
формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг

1. Загальнодержавна база даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (далі — загальнодержавна база даних) є складовою частиною Національної автоматизованої інформаційної системи Державтоінспекції.

DAI2Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Уряду 8 серпня 2012 року.

Одразу кілька великих аварій на наших дорогах за останній час – безглуздих аварій, яких можна і треба було уникнути – на жаль, підтвердили, що проблему безпеки дорожнього руху треба вирішувати на рівні Уряду.

В Україні щорічно продається вже більше двохсот тисяч нових автомобілів. У нас понад 170 тисяч кілометрів автошляхів. Україна є потужним автотранспортним коридором зі Сходу на Захід і з Півдня на Північ. Тому безпека на дорогах має стати окремим напрямом державної політики.

Ми не можемо миритися з тим станом, який є зараз на наших дорогах. В першому півріччі поточного року кількість дорожньо-транспортних пригод, які призвели до смерті людей, становила дванадцять з половиною тисяч. За показником смертності (12 чоловік на 100 тисяч населення) Україна займає 2 місце в Європі після Росії. В Україні за рік в порівняльних цифрах трапляється у 5 разів більше ДТП, ніж, наприклад, в Німеччині.

Економічні втрати України від ДТП за оцінками Світового банку складають 5 мільярдів доларів. Левова їх частка пов’язана саме з травматизмом, інвалідністю внаслідок аварій.